גבולות התמיכה מבוססים על פי סוג השירות, הסכם השירות ולגורם המנהל את הרכיב הדורש תמיכה.
בכדי למנוע שטחים אפורים RedX מבצעת תיאום ציפיות ברור והגדרת גבולות תמיכה ברורים בהתאם למקרה.
לדוגמה תקלות ותפעול שירותי ענן בצד לקוח יהיו באחריות הלקוח ותקלות בשירות בצד שרת יהיו באחריות RedX.
בכדי למנוע מקרים בהן לקוח "נופל בין הכסאות" אנו מספקים שירות משלים של
תמיכה מורחבת בתשלום, שירות זה מספק מענה ללקוחות שאין ברשותם גורם טכני שיכול לספק מענה לנדרש ו/או כאשר הגורם הטכני מתנער מאחריות (טוען שהבעיה לא בצד שלו ולא באחריותו) או לא יודע לפתור את התקלה.
ככלל RedX לא מספקת שירות בממשקים של חברות צד ג', לא מדברת עם ספקי חוץ ולא מדריכה אותם מה לעשות. אנו שמחים לקחת אחריות מלאה על כל שירות שנרכש ומנוהל באופן מלא ע"י RedX.
אחריות RedX: אחריות צד שרת, להבטיח תקינות השירות ולאפשר חיבור תקין לשירות ממערכות נפוצות, מעודכנות ואשר עובדות באופן תקין.
אחריות לקוח ו/או מי מטעמו: תקלות ברשת ו/או במחשבי הלקוח, תקלות למול ספקי צד ג' כמו ספקית אינטרנט, ניהול דומיין חיצוני, חברת המחשבים. הדרכת משתמשים, ניהול מערכות בשירותים בניהול עצמי.