חשוב לדעת: הגדרת אנשי קשר ללקוחות
בעת ניהול חשבון הלקוח, ניתן להגדיר מספר אנשי קשר אשר יטפלו בנושאים הקשורים לשירותי החברה. עם זאת, חשוב להבין את המשמעות של פעולה זו ולהתנהל בזהירות כדי למנוע תקלות או בעיות.
אנו ממליצים להגדיר איש קשר אחד בלבד לחשבון הלקוח. פעולה זו מפחיתה סיכונים ומונעת מצבים של סתירות בין בקשות או פעולות שונות. עבודה עם מספר אנשי קשר עלולה להוביל ל:
סתירות בבקשות: קבלת בקשות מנוגדות שעלולות לפגוע באיכות השירות.
קריאות לא לגיטימיות: בקשות שאינן מתואמות עם יתר אנשי הקשר.
שינויים לא מתוכננים בשירות: הזמנות או ביטולים שעשויים להשפיע לרעה על הלקוח.
פניות למחלקת השירות והתמיכה מתייחסות לכל אנשי הקשר המוגדרים בחשבון כאל מורשי חתימה. משמעות הדבר היא שכל איש קשר:
מוסמך לבצע הזמנות או לבטל שירותים.
רשאי לקבל מידע מלא על החשבון.
על הלקוח לוודא שאנשי הקשר שמוגדרים בחשבון:
מכירים היטב את תנאי השירות של החברה.
מבינים את ההשלכות של פעולותיהם בעת פנייה למחלקת התמיכה.
להוספת איש קשר חדש או לעדכון אנשי קשר קיימים, יש לפנות למחלקת השירות שלנו. אנו נשמח לעמוד לרשותכם ולוודא שניהול החשבון יבוצע באופן המתאים ביותר לצרכיכם.
שמירה על סדר ותקינות בניהול אנשי הקשר תבטיח שירות איכותי, מדויק ויעיל.