זמני תגובה לפניות

זמני תגובה לפניות

תמיכה טכנית (בשעות העבודה):

  • פניות בכתב: עד שעתיים
  • פניות טלפוניות: עד 4 שעות

מחלקות נוספות:

  • שירות לקוחות וכספים: עד 2 ימי עבודה
  • פניות לגורם ניהולי: עד 3 ימי עבודה

שירותים מנוהלים: תחזוקת מערכות מתבצעת 24/7

לפרטים על טיפול בקריאות דחופות לחץ כאן


 
    • Related Articles

    • שירות תמיכה וטיפול בתקלות

      שירות תמיכה וטיפול בתקלות שירותי תמיכה 24/7: תקלות מערכתיות בשירותים שיתופיים (אירוח, דואר, גיבוי) תקלות בשרתים פיזיים ווירטואליים (למעט תקלות באחריות לקוח) לקוחות עם חוזה שירות מורחב תקלות בשעות הפעילות הרגילות: כל תקלות צד לקוח (ללא חוזה שירות ...
    • מדריך ללקוחות עם בעיות חיבור לשירותי Exchange Online

      סטטוס תקלה מספר תקלה: EX1021490 תאריך תחילת התקלה: 3 במרץ, 2025 סטטוס נוכחי: בטיפול - Microsoft עובדת על פתרון עדכון אחרון: 10 במרץ, 2025 תיאור הבעיה אנו מודעים לבעיות חיבור בשירותי Exchange Online של Microsoft (תקלה מספר EX1021490) שהחלו בתאריך 3 ...
    • תמיכה בתשלום

      תמיכה בתשלום שירותי הענן השונים כוללים תמיכה ברורה וידועה מראש, כמופיע בהסכם השירות. כאשר הטיפול בתקלות ברור: תקלות בצד שרת באחריות RedX. תקלות בצד לקוח באחריות הלקוח.   RedX מספקת תמיכה מורחבת ללקוחות המבקשים שירות גם לבעיות בצד לקוח.  התמיכה לרוב ...
    • מענה אוטומטי להודעות דואר

      יוצאים לחופשה/ מילואים/ מחלה?  הבטיחו שמי שפונה אליכם ידע שאינכם זמינים ולא יחשוב שמתעלמים ממנו. תכונות השירות: הגדרת מענה אוטומטי מוגבל בזמן (ייפסק אוטו' בתאריך שתגדירו מראש) ניתן להגדיר מענה נפרד לנמענים מתוך החברה ולנמענים מחוץ לחברה. ניתן להגדיר ...
    • אודות RedX Exchange

      RedX Exchange הינו שירות דואר ארגוני מנוהל, המבוסס על פלטפורמת Microsoft Office 365. השירות מספק פתרון מקיף לניהול הדואר הארגוני, תוך שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, אבטחת מידע, גיבוי ותמיכה מקצועית. יתרונות מרכזיים תשתית עסקית מתקדמת סנכרון מלא ומיידי של ...