תמיכה בתשלום
שירותי הענן השונים כוללים תמיכה ברורה וידועה מראש, כמופיע בהסכם השירות.
כאשר הטיפול בתקלות ברור:
תקלות בצד שרת באחריות RedX.
תקלות בצד לקוח באחריות הלקוח.
RedX מספקת תמיכה מורחבת ללקוחות המבקשים שירות גם לבעיות בצד לקוח.
התמיכה לרוב תבוצע מרחוק (שליטה מרחוק על מחשב הלקוח) ובמידת הצורך ישלח טכנאי לאתר הלקוח.
עלות השירות
350 ש"ח לשעת עבודה, החיוב מרחוק מחושב במדרגות של 20 דק'. ביקור טכנאי הינו בחיוב מינימלי של 2 שעות עבודה.
קריאה דחופה (זמן תגובה של 4 שעות) ו/או קריאה מחוץ לשעות הפעילות תחוייב לפי 250%.
דוגמאות לתקלות בצד לקוח:
- כללי (רלוונטי למרבית השירותים)
- תקשורת מול ספקי צד ג' - לקוחות המבקשים שנציג RedX ידבר בשמם מול החברה שמנהלת את שירות הDNS / אתר / אינטרנט.
- תפעול ותמיכה - ברמת האפליקציה בצד לקוח - הדרכה, תיקון הגדרות, שדרוגי תוכנה, תיקון תקלות ברמת המחשב ו/או הרשת.
- ייעוץ ואפיון - התאמת פתרונות ללקוח בהתאמה אישית לצרכים ולמידות הלקוח
- שירותי דואר
הסרת כפילויות בתיקיית אנשי קשר/ פגישות (לרוב נובע מסנכרון לקוח של מחשב כף יד)
בעיות שעון קיץ (דורש תיקון הגדרות במערכת ההפעלה)
בעיות חיבור / איטיות (בעיות תקשורת הנובעות מתוכנות צד ג' או ציוד תקשורת תקול)
הדרכת משתמש - לקוחות המבקשים ייעוץ וליווי בניהול המידע, עבודה עם קובצי תיקיות אישיות
בעיות הקשורות להתקנים מקומיים (מדפסות/ סורקים/ תוכנות צד ג'..) - אירוח אתרים
בעיות קוד (באחריות בונה האתרים)
Related Articles
שירות תמיכה וטיפול בתקלות
שירות תמיכה וטיפול בתקלות שירותי תמיכה 24/7: תקלות מערכתיות בשירותים שיתופיים (אירוח, דואר, גיבוי) תקלות בשרתים פיזיים ווירטואליים (למעט תקלות באחריות לקוח) לקוחות עם חוזה שירות מורחב תקלות בשעות הפעילות הרגילות: כל תקלות צד לקוח (ללא חוזה שירות ...
גבולות התמיכה
גבולות התמיכה מבוססים על פי סוג השירות, הסכם השירות ולגורם המנהל את הרכיב הדורש תמיכה. בכדי למנוע שטחים אפורים RedX מבצעת תיאום ציפיות ברור והגדרת גבולות תמיכה ברורים בהתאם למקרה. לדוגמה תקלות ותפעול שירותי ענן בצד לקוח יהיו באחריות הלקוח ותקלות ...
אודות RedX Exchange
RedX Exchange הינו שירות דואר ארגוני מנוהל, המבוסס על פלטפורמת Microsoft Office 365. השירות מספק פתרון מקיף לניהול הדואר הארגוני, תוך שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, אבטחת מידע, גיבוי ותמיכה מקצועית. יתרונות מרכזיים תשתית עסקית מתקדמת סנכרון מלא ומיידי של ...
שירות דומיין מנוהל - RedX
מהו שירות דומיין מנוהל? שירות הדומיין המנוהל של RedX מספק ניהול מקצועי ומקיף של דומיינים, המבטיח יציבות ורציפות בפעילות האינטרנט של הארגון שלכם. השירות מתוכנן למנוע תקלות נפוצות ולספק מענה מהיר במקרה הצורך. הדומיין מהווה עמוד שדרה לשירותים קריטיים – ...
זמני תגובה לפניות
תמיכה טכנית (בשעות העבודה): פניות בכתב: עד שעתיים פניות טלפוניות: עד 4 שעות מחלקות נוספות: שירות לקוחות וכספים: עד 2 ימי עבודה פניות לגורם ניהולי: עד 3 ימי עבודה שירותים מנוהלים: תחזוקת מערכות מתבצעת 24/7 לפרטים על טיפול בקריאות דחופות לחץ כאן