אנשי קשר מורשים

אנשי קשר מורשים

שירות ותמיכה ניתנים רק לגורמים שאושרו מראש ובכתב ע"י הלקוח.
פניות של גורמים לא מורשים לא יענו. הפנייה תענה באופן אוטו' ע"י המערכת ותכיל בקשה לפנות דרך איש הקשר של הארגון.
מערכת התמיכה שולחת מענה אוטומטי לקריאות מגורמים שאינם מורשים עם הפנייה לאיש הקשר בארגון.
המהות של שירותי ענן היא ניהול מידע עסקי רגיש ובהתאמה אנו מתייחסים לנושא כאל שירותי בנק מידע.
בהתאם למקרה יכול איש קשר לשלוח אישור חד פעמי לתמיכה/ שירות לגורם אחר מטעמו.
ניתן להוסיף אנשי קשר נוספים ו/או להעביר הרשאות גישה לפורטל למורשים. למידע נוסף...

    • Related Articles

    • הוספת איש קשר

      חשוב לדעת: הגדרת אנשי קשר ללקוחות בעת ניהול חשבון הלקוח, ניתן להגדיר מספר אנשי קשר אשר יטפלו בנושאים הקשורים לשירותי החברה. עם זאת, חשוב להבין את המשמעות של פעולה זו ולהתנהל בזהירות כדי למנוע תקלות או בעיות. המלצה מרכזית: הגדרת איש קשר אחד בלבד אנו ...
    • איך בודקים את פרטי הדומיין?

      פרטי דומיין הם מידע ציבורי, וניתן לבצע שאליתה פשוטה ולבדוק ע"ש מי רשום הדומיין, תוקפו, כתובות שרתי הDNS של הדומיין, אנשי קשר רלוונטים ומידע רב נוסף. יוצאי דופן הם דומיינים שנרשמו כפרטיים, אשר הפרטים שלהם מוסתרים ע"י הרשם, אך אלו יחסית מעטים. whois ...
    • תמיכה בתשלום

      תמיכה בתשלום שירותי הענן השונים כוללים תמיכה ברורה וידועה מראש, כמופיע בהסכם השירות. כאשר הטיפול בתקלות ברור: תקלות בצד שרת באחריות RedX. תקלות בצד לקוח באחריות הלקוח.   RedX מספקת תמיכה מורחבת ללקוחות המבקשים שירות גם לבעיות בצד לקוח.  התמיכה לרוב ...
    • מייל פישינג, מייל מזוייף spoofing

      הונאה באמצעות המייל, היא הדרך הקלה והנפוצה לפגיעה בארגונים ובמשתשמים. מייל הונאה מתחזה למייל לגיטימי וגורם למשתמש לחשוף מידע לגורם לא מורשה או לבצע פעולות שאינן לגיטמיות, כמו העברת כספים למתחזה או פתיחת קובץ המכיל וירוס. 6 כללים לזיהוי מייל מזוייף ...
    • שירות דומיין מנוהל - RedX

      מהו שירות דומיין מנוהל? שירות הדומיין המנוהל של RedX מספק ניהול מקצועי ומקיף של דומיינים, המבטיח יציבות ורציפות בפעילות האינטרנט של הארגון שלכם. השירות מתוכנן למנוע תקלות נפוצות ולספק מענה מהיר במקרה הצורך. הדומיין מהווה עמוד שדרה לשירותים קריטיים – ...