שירות ותמיכה ניתנים רק לגורמים שאושרו מראש ובכתב ע"י הלקוח.
פניות של גורמים לא מורשים לא יענו. הפנייה תענה באופן אוטו' ע"י המערכת ותכיל בקשה לפנות דרך איש הקשר של הארגון.
מערכת התמיכה שולחת מענה אוטומטי לקריאות מגורמים שאינם מורשים עם הפנייה לאיש הקשר בארגון.
המהות של שירותי ענן היא ניהול מידע עסקי רגיש ובהתאמה אנו מתייחסים לנושא כאל שירותי בנק מידע.
בהתאם למקרה יכול איש קשר לשלוח אישור חד פעמי לתמיכה/ שירות לגורם אחר מטעמו.
ניתן להוסיף אנשי קשר נוספים ו/או להעביר הרשאות גישה לפורטל למורשים. למידע נוסף...