שירות דומיין מנוהל - RedX

שירות דומיין מנוהל - RedX

מהו שירות דומיין מנוהל?

שירות הדומיין המנוהל של RedX מספק ניהול מקצועי ומקיף של דומיינים, המבטיח יציבות ורציפות בפעילות האינטרנט של הארגון שלכם. השירות מתוכנן למנוע תקלות נפוצות ולספק מענה מהיר במקרה הצורך.

Info
הדומיין מהווה עמוד שדרה לשירותים קריטיים – דואר אלקטרוני, אתר אינטרנט וממשקים – ניהול לא מקצועי עלול לגרום לחוסר זמינות, לפגיעה במוניטין (למשל ברשימות שחורות) ואובדן גישה. שירות הדומיין המנוהל של RedX מבטיח ניהול מקצועי ותפעול מהיר של תקלות, כדי להקטין סיכונים ולשמור על המשכיות העסק.

יתרונות השירות

  • ניהול מקצועי - צוות מומחים המתפעל את הדומיין שלכם
  • מניעת תקלות - הימנעות מבעיות נפוצות כגון אי-חידוש דומיין, תקלות DNS ובעיות תקשורת
  • תפעול מהיר - טיפול מיידי בתקלות כאשר הן מתרחשות
  • שקט נפשי - חידוש אוטומטי של הדומיין ללא צורך בהתערבות הלקוח

מאפיינים ייחודיים של השירות

ניהול מלא בלבד

בשונה מספקים אחרים, שירות הדומיין המנוהל של RedX הוא שירות מנוהל באופן מלא. הלקוח אינו מקבל גישה לממשק הניהול, וזאת כדי למנוע תקלות וטעויות שעלולות להשבית את השירות. גישה זו מבטיחה שכל השינויים מבוצעים על-ידי אנשי מקצוע בלבד.

חידוש אוטומטי

תהליך חידוש הדומיין מתבצע באופן אוטומטי:

  1. 90 יום לפני פקיעת התוקף - תישלח התראה במייל על החידוש הצפוי
  2. כ-60 יום לפני פקיעת התוקף - יבוצע חיוב, בהתאם למועד החיוב החודשי של הלקוח (לא ניתן לבטל את החידוש משלב זה)
  3. 30 יום לפני פקיעת התוקף - מבוצע חידוש בפועל מול רשם הדומיין

חשוב לדעת: לא ניתן לבצע חידוש ידני! כל תהליך החידוש מנוהל במערכות החברה.

ביטול השירות - מידע חשוב

במקרה של ביטול השירות:

  • הדומיין ינותק לחלוטין מניהול RedX
  • אם ברצונכם להמשיך להפעיל את הדומיין, תידרשו להסדיר את הנושא ישירות מול רשם הדומיין
  • באחריות הלקוח בלבד להסדיר את כל ההפניות וההגדרות הנדרשות לתפעול תקין של הדומיין והשירותים המקושרים אליו.

בקשת החזרת ניהול לאחר ניתוק

במקרה שלקוח ביטל את השירות, ולאחר הניתוק בפועל מבקש להחזיר את הניהול ל-RedX:

  • הפעולה תהיה כרוכה בתשלום נפרד בהתאם לנסיבות
  • הסיבה לכך היא שברוב המקרים מדובר בתקלות משביתות שנגרמו כתוצאה מהעברה או ניהול לא מקצועי
  • משך הטיפול להסדרת הדומיין אינו בשליטה של RedX וישנם מקרים שתיקון הנדרש ייקח מספר ימים ובמקרי קיצון יתכנו נזקים בלתי הפיכים, כגון: אובדן תכתובות דואר, לידים ואף אובדן הבעלות על הדומיין.

הערות נוספות

  • השירות אינו נמכר באופן עצמאי אלא כשירות נלווה לשירותי ענן או מחשוב המקושרים לדומיין (כגון: דואר מנוהל, אירוח אתר, ניהול רשת וכדומה)
  • RedX אינה מנהלת דומיינים אצל ספקי חוץ - לקוח המנהל את הדומיין אצל ספק חיצוני יידרש לתפעל תקלות ישירות מול הספק.
    • Related Articles

    • הפניית דומיין לאתר המאוחסן ב WIX

      ברירת המחדל לאתרים המאוחסנים בשירות האתרים של חברת WIX  הוא להפנות את ניהול ה-DNS לשרתי WIX. הפניית שרתי ה-DNS אינה מומלצת ע"י RedX מטעמים טכניים ופגיעה באיכות השירות. לצורך קישור הדומיין לאתרך החדש יש להעביר למוקד התמיכה את הגדרות ההפנייה לשרת ...
    • העברת דומיין בין רשמים

      העברת Domain זו פעלה רגישה אשר יכולה להשפע על שירותים המחוברים לדומיין כמו Email, אתר אינטרנט, שרתים ושירותים נוספים. שלבי העברת הדומיין: שחרור הדומיין מנעילה, יש לבקש מספק השירות שישחרר את הדומיין מנעילה, בחלק מהמקרים נדרש לקבל קוד העברה ...
    • אודות RedX Exchange

      RedX Exchange הינו שירות דואר ארגוני מנוהל, המבוסס על פלטפורמת Microsoft Office 365. השירות מספק פתרון מקיף לניהול הדואר הארגוני, תוך שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, אבטחת מידע, גיבוי ותמיכה מקצועית. יתרונות מרכזיים תשתית עסקית מתקדמת סנכרון מלא ומיידי של ...
    • כניסה לחשבון הדואר דרך הדפדפן - OWA

      שירות דואר מנוהל מאפשר גישה לכל המידע המצוי בתוכנת הOutlook דרך דפדפן האינטרנט. הגישה פשוטה, מהירה וידידותית. ממשק המשתמש דומה לתוכנת Outlook, וכל פעולה שנעשית דרך הדפדפן תסונכרן ל-Outlook במחשב. המינוח המקצועי והנפוץ הוא OWA שהוא למעשה קיצור של ...
    • שירות תמיכה וטיפול בתקלות

      שירות תמיכה וטיפול בתקלות שירותי תמיכה 24/7: תקלות מערכתיות בשירותים שיתופיים (אירוח, דואר, גיבוי) תקלות בשרתים פיזיים ווירטואליים (למעט תקלות באחריות לקוח) לקוחות עם חוזה שירות מורחב תקלות בשעות הפעילות הרגילות: כל תקלות צד לקוח (ללא חוזה שירות ...