תמיכה טכנית (בשעות העבודה): פניות בכתב: עד שעתיים פניות טלפוניות: עד 4 שעות מחלקות נוספות: שירות לקוחות וכספים: עד 2 ימי עבודה פניות לגורם ניהולי: עד 3 ימי עבודה שירותים מנוהלים: תחזוקת מערכות מתבצעת 24/7 לפרטים על טיפול בקריאות דחופות לחץ כאן
שירות תמיכה וטיפול בתקלות שירותי תמיכה 24/7: תקלות מערכתיות בשירותים שיתופיים (אירוח, דואר, גיבוי) תקלות בשרתים פיזיים ווירטואליים (למעט תקלות באחריות לקוח) לקוחות עם חוזה שירות מורחב תקלות בשעות הפעילות הרגילות: כל תקלות צד לקוח (ללא חוזה שירות ...
תמיכה בתשלום שירותי הענן השונים כוללים תמיכה ברורה וידועה מראש, כמופיע בהסכם השירות. כאשר הטיפול בתקלות ברור: תקלות בצד שרת באחריות RedX. תקלות בצד לקוח באחריות הלקוח. RedX מספקת תמיכה מורחבת ללקוחות המבקשים שירות גם לבעיות בצד לקוח. התמיכה לרוב ...