שעות פעילות המוקדים

שעות פעילות המוקדים

ימים ושעות רגילים:

  • ראשון-חמישי: 09:00-17:00

זמנים מיוחדים:

  • חול המועד: 09:00-13:00
  • ערבי חג, חגים ושבתות: המוקדים סגורים

שירות כונן 24/7: זמין ללקוחות נבחרים בהתאם לסוג המנוי. למידע נוסף על זכאות, בדקו את פרטי החבילה שלכם.



    • Related Articles

    • זמני תגובה לפניות

      תמיכה טכנית (בשעות העבודה): פניות בכתב: עד שעתיים פניות טלפוניות: עד 4 שעות מחלקות נוספות: שירות לקוחות וכספים: עד 2 ימי עבודה פניות לגורם ניהולי: עד 3 ימי עבודה שירותים מנוהלים: תחזוקת מערכות מתבצעת 24/7 לפרטים על טיפול בקריאות דחופות לחץ כאן
    • שירות תמיכה וטיפול בתקלות

      שירות תמיכה וטיפול בתקלות שירותי תמיכה 24/7: תקלות מערכתיות בשירותים שיתופיים (אירוח, דואר, גיבוי) תקלות בשרתים פיזיים ווירטואליים (למעט תקלות באחריות לקוח) לקוחות עם חוזה שירות מורחב תקלות בשעות הפעילות הרגילות: כל תקלות צד לקוח (ללא חוזה שירות ...
    • תמיכה בתשלום

      תמיכה בתשלום שירותי הענן השונים כוללים תמיכה ברורה וידועה מראש, כמופיע בהסכם השירות. כאשר הטיפול בתקלות ברור: תקלות בצד שרת באחריות RedX. תקלות בצד לקוח באחריות הלקוח.   RedX מספקת תמיכה מורחבת ללקוחות המבקשים שירות גם לבעיות בצד לקוח.  התמיכה לרוב ...