Related Articles
העברת דומיין בין רשמים
העברת Domain זו פעלה רגישה אשר יכולה להשפע על שירותים המחוברים לדומיין כמו Email, אתר אינטרנט, שרתים ושירותים נוספים. שלבי העברת הדומיין: שחרור הדומיין מנעילה, יש לבקש מספק השירות שישחרר את הדומיין מנעילה, בחלק מהמקרים נדרש לקבל קוד העברה ...
גבולות התמיכה
גבולות התמיכה מבוססים על פי סוג השירות, הסכם השירות ולגורם המנהל את הרכיב הדורש תמיכה. בכדי למנוע שטחים אפורים RedX מבצעת תיאום ציפיות ברור והגדרת גבולות תמיכה ברורים בהתאם למקרה. לדוגמה תקלות ותפעול שירותי ענן בצד לקוח יהיו באחריות הלקוח ותקלות ...
מדריך ללקוחות עם בעיות חיבור לשירותי Exchange Online
סטטוס תקלה מספר תקלה: EX1021490 תאריך תחילת התקלה: 3 במרץ, 2025 סטטוס נוכחי: בטיפול - Microsoft עובדת על פתרון עדכון אחרון: 10 במרץ, 2025 תיאור הבעיה אנו מודעים לבעיות חיבור בשירותי Exchange Online של Microsoft (תקלה מספר EX1021490) שהחלו בתאריך 3 ...
שירות תמיכה וטיפול בתקלות
שירות תמיכה וטיפול בתקלות שירותי תמיכה 24/7: תקלות מערכתיות בשירותים שיתופיים (אירוח, דואר, גיבוי) תקלות בשרתים פיזיים ווירטואליים (למעט תקלות באחריות לקוח) לקוחות עם חוזה שירות מורחב תקלות בשעות הפעילות הרגילות: כל תקלות צד לקוח (ללא חוזה שירות ...
אודות RedX Exchange
RedX Exchange הינו שירות דואר ארגוני מנוהל, המבוסס על פלטפורמת Microsoft Office 365. השירות מספק פתרון מקיף לניהול הדואר הארגוני, תוך שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, אבטחת מידע, גיבוי ותמיכה מקצועית. יתרונות מרכזיים תשתית עסקית מתקדמת סנכרון מלא ומיידי של ...