אבטחת מידע - קווים מנחים

אבטחת מידע - קווים מנחים

בהקמה..
    • Related Articles

    • העברת אתר בין שרתים

      העברת אתר בין שרתים היא לרוב פעולה סטנדרטית, אך דורשת הבנה מקצועית ומומלץ שתבוצע ע"י בונה אתרים מקצועי' או חברת האחסון. ניתן להעביר אתרים במספר דרכים, הספק החדש ישמח לבצע עבורכם את העבודה. יש לספק לגורם המתפעל את הרשאות הגישה לחשבון האחסון ומשלב זה ...
    • אודות RedX Exchange

      RedX Exchange הינו שירות דואר ארגוני מנוהל, המבוסס על פלטפורמת Microsoft Office 365. השירות מספק פתרון מקיף לניהול הדואר הארגוני, תוך שילוב של טכנולוגיה מתקדמת, אבטחת מידע, גיבוי ותמיכה מקצועית. יתרונות מרכזיים תשתית עסקית מתקדמת סנכרון מלא ומיידי של ...
    • הונאה במייל התחזות לכתובת פנימית

      קבלתם הודעת דואר מכתובת פנים ארגונית שמפרטת שחשבונכם נפרץ ואתם נדרשים לתשלום באמצעות ביטקוין? יתכן והתיבה נפרצה ויתכן כי מדובר בשליחה מתחזה, צוות התמיכה יוכל לספק מענה מצומצם למקרה. אך אנחנו ממליצים לפנות לאחראי אבטחת המידע בארגון לצורך חקירת האירוע ...
    • מייל פישינג, מייל מזוייף spoofing

      הונאה באמצעות המייל, היא הדרך הקלה והנפוצה לפגיעה בארגונים ובמשתשמים. מייל הונאה מתחזה למייל לגיטימי וגורם למשתמש לחשוף מידע לגורם לא מורשה או לבצע פעולות שאינן לגיטמיות, כמו העברת כספים למתחזה או פתיחת קובץ המכיל וירוס. 6 כללים לזיהוי מייל מזוייף ...
    • זמני תגובה לפניות

      תמיכה טכנית (בשעות העבודה): פניות בכתב: עד שעתיים פניות טלפוניות: עד 4 שעות מחלקות נוספות: שירות לקוחות וכספים: עד 2 ימי עבודה פניות לגורם ניהולי: עד 3 ימי עבודה שירותים מנוהלים: תחזוקת מערכות מתבצעת 24/7 לפרטים על טיפול בקריאות דחופות לחץ כאן